dinsdag 16 december 2008

All Sydney

Daar zijn we weer!!!!!

Sydney, wat een stad, wat een mensen, maar vooral wat een verschrikkelijk mooie haven! In totaal hebben we hier behoorlijk wat tijd door gebracht en een hoop gezien.

De haven vonden we beiden het mooiste van de stad. Natuurlijk het wereldberoemde Opera gebouw mochten we niet missen! Maar ook de brug vond vooral ik (Eelco) heel erg bijzonder.


Ver voor de reis had ik me al voor genomen om deze indrukwekkende brug te gaan beklimmen en schrok dus ook niet terug toen ik achter de prijs kwam van dit evenement... Het hoogste punt is 138 m en geeft een bizar mooi uitzicht over de hele stad, helaas was het niet toegestaan ook maar iets van camera's of telefoons mee te nemen tijdens de beklimming. Blijkbaar hadden voorgangers van mij dit verziekt....






Ook mochten stranden natuurlijk niet ontbreken in dit avontuur, zo hebben we 'savonds laat ge-bbqed en kangaroe gegeten op Bondi Beach, het bekendste strand in de omgeving van Sydney en verder heerlijk gezwommen en aan ons kleurtje liggen werken op verscheidene andere strandjes. Al met al een erg mooie stad.

Geen opmerkingen: