donderdag 12 maart 2009

In korte tijd even alle paradijsjes af.... ;)

Sorry dat het even duurde, maar daar zijn we weer!!!!! (of in dit geval ik...)



De afgelopen weken ben ik op pad geweest, zoals de meeste van jullie weten, met 2 leuke Duitse meiden. Dit maakte het afscheid nemen van mn maatje ook wat makkelijker, omdat ik niet ineens in zo'n groot gat viel.

Na Rik's vertrek ben ik verder getrokken naar het Zuiden langs de Oostkust. En wat is dat bizar allemaal zeg.... De meest mooie stranden beginnen een klein beetje normaal te worden..... Hieronder wat mooie plaatjes van Noosa (waar nu enorme orkanen heersen). Eindelijk een koala in het wild gezien! Erg luie maar lieve beestjes!


Tijdens een reis als deze leer je een hoop, dat moge duidelijk zijn. Foto links onder een leguaan die me een beetje brutaal aan lag te kijken, dus wat deed ik, ik keek een beetje brutaal terug! De foto ernaast laat zien dat hij me toch niet zo aardig vond en me erg graag even een lesje wilde leren... Het schijnt dat als je door een van deze rakkers gebeten wordt de wond om de 12 maanden rond dezelfde tijd weer pijn gaat doen. Dus zoals jullie zullen begrijpen ben ik maar snel verder gelopen! Foto rechts: On the Road again!!!!!!!!


Brisbane was een indrukwekkende stad, vooral de lagoon vond ik heel gaaf!



Rikkie we hadden toch meer kunnen krijgen voor ons beest.....

Even voorstellen v.l.n.r. Julia, Matthias, ?, Franzi en ..... Julia en Franzi waren mijn reisgezelschap voor een week of 3,5 en Matthias hadden Rik en ik al eerder leren kennen in de woestijn. Franzi zie ik de 17e weer in Bangkok, voor het volgende avontuur....


Surfers Paradise vlakbij Brisbane was weer een hele nieuwe ervaring, de invloed van de orkaan bij Noosa was hier goed te merken. Zoals de naam al zegt wordt hier een hoop gesurft, de omstandigheden schijnen hier ideaal te zijn.

Door de hevige wind besloot ik echter, als niet zo'n ervaren (nul ervaring) surfer, toch maar even over te slaan.

Volgende bestemming Perth, wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen: