zondag 15 maart 2009

Perth en Rottnest Island, afscheid nemen van Australie :(

Mijn laatste dagen in Aussie....


Dave zou het hier ook naar zijn zin hebben!!!!

Geen verkeerd uitzicht zo toch?


De stad Perth is erg indrukwekkend, met een hoop mooie gebouwen, leuke mensen en goede atmosfeer!
Uitstapje naar Rottnest Island
Dit eiland was werkelijk waar wederom een paradijsje! Waanzinnig mooie stranden, geen wolkje aan de hemel en verbazingwekkend genoeg erg weinig mensen....




Zoals de meeste van jullie weten, moet ik altijd even kennis maken met de "locals". Dat was in dit geval erg eenvoudig, want ze kwamen uit zichzelf naar me toe. Deze grappige beestjes, een soort mix tussen grote ratten en kangaroes worden quakka's genoemd en komen alleen voor op dit eiland, verder nergens ter wereld... De vriend op de rechter foto had minder interesse in me, maar dat was geen probleem want ik had ook weinig behoefte om vrienden met hem te maken...



Dinsdag 17 Maart vertrek ik naar Bangkok, waar het bizar
warm schijnt te zijn op dit moment en nat....
Ik kijk er enorm naar uit, maar het valt
zwaar om afscheid te moeten
nemen van dit bizar
mooie
land
!
!
!

Geen opmerkingen: