woensdag 18 maart 2009

Thailand Baby!!!!!!

Eerste paar daagjes Bangkok...

Even wat leuke kiekjes zodat jullie een idee hebben wat ik de laatste dagen heb gedaan en gezien....


Voor diegene die het niet weten (de meeste van jullie) dit is Franzi een Duits meisje die Rikkie en ik hebben leren kennen in Cairns, zei reist de komende weken met me mee!

Bizar mooie tempels! Een hoop Buddha's! En pap is deze misschien wat voor jou? Dit
beest kwamen we tegen toen we met een rotgang in een Tuk Tuk door de smalle straatjes
van Bangkok werden gereden. Hier gaan ze iets harder dan die in Rotterdam, sommige
hebben versterkers met dikkere subwoofers dan die in de Mazda.....



Verbazingwekkend genoeg gaat het er allemaal vrij rustig aan toe hier. Niet zo veel bedelaars
als ik had verwacht. Wel een hoop zwerfhonden :((((


De foto rechts boven laat zien wat gister mijn avondeten was..... (grapje mam!).


De Tuk Tuks zijn overal te bekennen en zijn goedkoop, zelfs als ze je naaien is het nog goedkoop,
gister hebben we uren rond gereden en overal stond hij netjes op ons te wachten en we hoefden
maar 1,5 euro af te rekenen....





Een hoop taxi's hier zijn roze... Zou dat iets te maken hebben met de vele "ladyboys" die
hier rond lopen???? Hahahha.
We hebben gister een reis geboekt voor de komende 2,5 week, gaan eerst naar het Noorden,
een hoop oude tempels bezoeken en olifant rijden!!!!!! En later trekken we door naar het Zuiden
waar een hoop mooie eilanden op ons wachten!
9 April zijn we te vinden bij de Full Moon Party!!!!!!! 10 tallen duizenden mensen die feesten
op het strand, dus dat zal wel wat worden :)
Dat was het weer even, ik ga nog meer genieten van de indrukwekkende cultuur hier!
Wordt vervolgd......

1 opmerking:

Unknown zei

Hi Eelco,

Thailand is leuk he!
De foto's met die puntige tempeltjes die je geplaatst hebt,daar ben ik ook geweest.
Je hebt daar ook die mege grote gouden liggende bouddah.
Nou veel plezier van je rondreis daar!

Check de groet in Thailand...
Kapunkap tegen een man en kapunkaaaa tegen een vrouw..

X Hester